11 lipca 2025 roku weszła w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego oraz Deweloperskim Funduszu Gwarancyjnym. Nowe regulacje mają na celu zwiększenie przejrzystości na rynku mieszkaniowym oraz ułatwienie klientom podejmowania świadomych decyzji zakupowych.
Jednym z kluczowych elementów zmian jest obowiązek publikowania cen mieszkań na stronach internetowych deweloperów. Dla inwestycji rozpoczętych przed wejściem w życie nowelizacji przewidziano dwumiesięczny okres przejściowy – do 11 września 2025 roku wszystkie oferty muszą zawierać jawne informacje cenowe.
Transparentność to fundament, na którym od lat budujemy relacje z klientami. Ceny wszystkich mieszkań na naszych inwestycjach są publicznie dostępne na stronie internetowej już od blisko 20 lat. Dzięki temu nasi klienci mają stały, wygodny dostęp do pełnych informacji – bez konieczności wypełniania formularzy czy kontaktu z doradcą, zanim zapoznają się z ofertą.
Z satysfakcją przyjmujemy zmiany w przepisach, ponieważ są one w pełni spójne z wartościami, którymi kierujemy się od lat. Wprowadzenie ustawowego obowiązku publikowania cen nie zmienia naszej praktyki operacyjnej – stosujemy ją od dawna. Postrzegamy to raczej jako potrzebne ujednolicenie standardów, które może zwiększyć zaufanie klientów i ułatwić porównywanie ofert na rynku – Robert Maraszek, Wiceprezes Zarządu Inpro S.A.
Na naszej stronie internetowej każda inwestycja posiada zakładkę „Cennik”, w której szczegółowo przedstawiamy listę dostępnych mieszkań wraz z ich cenami, układami i metrażami. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, nasi doradcy z Działu Sprzedaży są zawsze gotowi, by udzielić szczegółowych informacji i pomóc w wyborze najlepszego rozwiązania.
Mamy nadzieję, że publikowanie cen mieszkań pozwala klientom podejmować decyzje szybciej, z większym poczuciem bezpieczeństwa. To podejście, które stosujemy od lat – dziś cieszymy się, że staje się ono częścią ogólnorynkowej praktyki.
Na tej stronie internetowej używamy plików cookies w celu zapewnienia użytkownikom efektywnego korzystania ze strony, a także narzędzi analitycznych, promocyjnych i reklamowych w celu reklamy, badania rynku oraz badania preferencji użytkowników.